View Full Version : Whip Myself Back into Shape Sign Up

02-08-2004, 05:22 PM
Ok this is the official sign up:

If you would like to be a participant please make it known
If you just want to be a supporter please specify.

Thanks.. just trying to get a head count.

And this is SERIOUS INQUIRIES only..

Any questions ask in the original post (I'm going to whip myself back into shape) or pm me.

And also EACH participant is automatically a SUPPORTER so there is no need to vote for both! LOL.

02-08-2004, 05:23 PM
Just signing up as a PARTICIPANT!

i'm soooooooo excited!! Good luck to me! Hope I can stick it out! :D

02-08-2004, 05:30 PM
Participant ALL THE WAY!!!! Come on ladies, Keisha and I need some company. I am already thinking about all the sexy things I am gonna buy to welcome my baby home!!

02-08-2004, 05:39 PM
I am soooooo in!

Donna Kaye

02-08-2004, 05:41 PM
papergirl: participant or supporter?

02-08-2004, 06:13 PM
You know I am in............participant for sure.

02-08-2004, 06:21 PM
Since we're going to be such close buddies here for awhile, I thought I'd let you all know that my name is Andi. Looking forward to getting sassy with you guys!

02-08-2004, 06:36 PM
Participant of course!!!!!!!!!!

Donna Kaye

02-08-2004, 06:41 PM
I'm sooooooo excited!! Good luck to me! Hope I can stick it out!

MrsKendrick2u, that's loser talk! It's you and me to the finish, baby! We can do this! Having said that, I am going to eat pizza tonight for my last hurrah!!! :ha:

02-08-2004, 06:43 PM
LOL! Andi I thought the same thing after I posted!

Yea in the morning I am going to regret these pounds that I am putting on tonight! LOL.. sorry.. But believe that in the morn I will be ready!

I am working on the Thread now... !
Trying to decide whats the best way to do it until the Forum (if it happens) open.

02-08-2004, 06:47 PM
I'd love to help you figure that out, but I'm too busy baking cookies!

P.S. Do you like LaKeisha or Keisha?

02-08-2004, 06:52 PM
Just signing me up as a PARTICIPANT!
And a supporter aswell....
Believe in yourself and you will be the creator of your destiny...

02-08-2004, 06:56 PM
Welcome Witty!!

Good luck!

02-08-2004, 06:59 PM
I'm definitely a participant! Thanks for setting this up mrskendrick, I think it's a great idea!!

02-08-2004, 07:04 PM
Thanks for signing up lonelyone..

there is NO need to thank me for starting this up.. Everyone should thank THEMSELVES for making the commitment!!

02-08-2004, 07:08 PM
We've got six, so far. Awesome! Does anyone know if there is a way to pm everyone on the list - or how to set up a group list for pm'ing?

02-08-2004, 07:17 PM
I am wondering the same thing. I thought that there was a way on the previous version but I'm not sure. I'll have to look around and see.

02-08-2004, 07:21 PM
I'll try to figure it out, too, and let you know if I do.

02-08-2004, 07:26 PM
I am so there, but as for now I need to be a supporter, my back has got me down but when I get the dr, ok I with ya..

02-08-2004, 07:27 PM
no problem!! Thanks for being a supporter and hope that your back gets better soon. Take care of ya self and we look forward to you joining us as a participant!

02-08-2004, 07:30 PM
Hi.. this is awesome... I would love to be a participant...
We can all be LOSERS together!!!!


02-08-2004, 07:44 PM
Ok.. I'm in as a participant.. I was giong to start today but decided to eat pizza tonight too... LOL!!!! I am going to the grocery store to get all my food...

See you gals later!

02-08-2004, 09:57 PM
OK..I'M A PARTICIPANT,(right now i'm participating in the last hurrah by shoving candy into my mouth from the valentine box of candy i'd put back for my son!)MONDAY...NEW DAY!....................PS I like LaKeisha, then you have the option of Keisha for short.

02-08-2004, 11:31 PM
Definitely count me in as a participant!

02-08-2004, 11:40 PM
hey i am in all the way as a participant keisha this was an excellent idae and it feels great to know other people are going through it to!!!cannot wait to start in the morning just finished off my last 2 liter of mountain dew!!!:P

02-08-2004, 11:43 PM
LOL... melony i think that we all finished off our "last" bad habits tonight. I know I ate all of the junk food in my house so I wouldnt have to throw it away and feel like i wasted my money LOL LOL. nah j/k.. or am i :D

but thats ok cuz tomorrow is a new day!!

02-08-2004, 11:43 PM
COUNT ME IN AS A PARTICIPANT........................ :dance:

02-09-2004, 04:36 AM
Participant here, too! :)

02-09-2004, 06:54 AM
I'm am a BIG, FAT Participant right here!!!! :haha: We are going to so shock ourselves!! There's no way we can fail with all this ESTROGEN SUPPORT!! And for real, the only time I can go on a diet and stick to it is when my hubby is away!! He eats anything and everything and doesn't gain an ounce and always wants me to stay "thick, like I married you." Oh well, baby, I going to stay thick in the right AREAS... ;)

I'm so excited but I didn't get to CHEAT like you guys cuz I didn't see the thread until this morning! Oh well, that means I have a head start, right! :D

02-09-2004, 07:20 AM
Carmen, that means that you are ONE step ahead of all of us.. because look at it like this "those are less calories, and less pounds that you HAVE to work off." See by doing that we set ourselves back (at least I know I DID LOL.)

Purplemuffen and Toughtimes.... this isn't just for fun so make sure that y'all are prepared.. and thanks for participating!!!


02-09-2004, 08:07 AM
Ms. Kendrick-
Count me in, participant and supporter.
By the way, I am Lisa....

02-09-2004, 08:28 AM
I will participate for sure! and support.

02-09-2004, 09:19 AM
Count me in as a ................................Participant!

I am sooo nervous I dont do good on diets! My honey aint gonna like this cause he likes thick women, but I just want a flatter tummy, cause I know this butt aint going no where! LOL! But yea Carmen, we get to start off right, no cheatin fo rus last night! LOL!

Okay ladies lets do this!

02-09-2004, 09:25 AM
Thanks ladies!!

Know that this is the REAL thing!!!

I am not going to be easy on anyone so make sure that y'all are doing the right thing!!!


02-09-2004, 09:32 AM
I'm sooo nervous I dont do good on diets! My honey aint gonna like this cause he likes thick women, but I just want a flatter tummy, cause I know this butt aint going no where! LOL! But yea Carmen, we get to start off right, no cheatin fo rus last night! LOL!

Don't be nervous!!! And don't look at this as a diet! Diets don't changes do. Just take it one step at a time. Try to make one small change every day. Examples: One extra glass of water, one less glass of pop, one less snack, 10 minutes of exercise, ect. You can do this...we're all in it together!!

And don't worry about your honey. Do this for yourself, if it makes you happy, then he should be happy for you!


02-09-2004, 09:35 AM
Toughtimes, austinsgirl, babieboo, Lisa and Samswife--a BIG SHOUTOUT TO YOU ALL! I was so psyched to wake up this morning and see that we had more company on our journey. I know Keisha is going to "buddy" everyone up so we have some one-on-one support. In the meantime, before you pick up that cookie, feel free to pm me and ask me if I think you should do it--I'll shoot straight with you girls. No pain, no gain! I am taking a Spanish class at night and my new mantra is: No me gusta chocolate! (That's such a lie, but maybe if I say it enough times I will start to mean it.) And--to all you ladies with men who like you "thick"--don't worry--it's all still gonna be there in the right place--it will just be sitting up a little higher!

02-09-2004, 04:06 PM
Naturej... I like how you put that (about the thickness)!!

Thats right ladies, this is not a game so make sure that you are ready!!!

02-09-2004, 04:42 PM
LOL Naturejunkee! I like that comment too..

02-09-2004, 04:57 PM
I know Will is going to fuss, but all the stuff he is planning on doing when he comes home is going to call for a fitter me

So ladies >>>>count me in :)

02-09-2004, 04:57 PM
for both sorry LOL

02-09-2004, 05:16 PM
LOL@willsgirl... hmm, no comment!!

Thanks for joining us!!

02-09-2004, 05:23 PM
LOL all I am doing is telling the truth he will be down 10 when he come home, now 10 years of no loving. LOL

02-09-2004, 05:25 PM
Rich has been gone 10 years too...I am sceeerrrrd!! Like I said..I need to get flexible..he is planning on doing the pretzel thing!

02-09-2004, 05:27 PM
LOL.. hmmm definitely NO COMMENT!

Just glad I'm not the only one :D

02-09-2004, 06:00 PM
Anybody got some exercises to make you flexible so we can get started LOL

02-09-2004, 06:01 PM
Yoga..or we can practice doing the splits on our own..LOL!

02-09-2004, 07:31 PM
bring the yoga class on LOL

02-10-2004, 09:13 AM
Ohh! make me bad and naughty! LOL!!

02-10-2004, 09:19 AM
I want to be a participant.

02-10-2004, 09:27 AM
thanks angelbaby... come on in girlfriend!!

babieboo and willsgirl... I am going to be GOOD today!! I'm not even gonna say nothing (although it's killing me not too) LOL.

02-10-2004, 09:37 AM
Keisha..I am praying on it right now..I am gonna send you a pm in a few minutes.

02-10-2004, 03:34 PM
I am going to be good today also, I need to save all my bad for saturday LOL

02-10-2004, 03:43 PM
Listen all you women worrying about getting limber--I am sensing a WHOLE lot of pent up energy which could be put to very good use on a treadmill or running around the block! AND--I hope everyone comes back here and reports (not in detail, of course) on what it's like after 10 years of waiting--I bet it is going to be PHENOMENAL!!!

02-10-2004, 05:51 PM
Ill let you know what it is like whenever I come up for air LOL

02-10-2004, 06:08 PM
I let you know if I can get out of my pretzel form..ha!
02-11-2004, 07:18 PM
Signing up as a PARTICIPANT...

02-12-2004, 01:45 PM
Is it to late for me to join you all?

02-12-2004, 01:48 PM
It's NEVER too late.. just hop on and write whether you are joining as a supporter or a participant and go to the journal and complete entry #1 and #2!!


02-12-2004, 01:51 PM
Thank you,
Iwould like to join as a supporte & participant.
Is the journal on a seperate thread?

02-12-2004, 01:53 PM
Found it!

02-25-2004, 08:43 AM
ladies who have signed up... dont 4get that you have!!!

03-07-2004, 10:13 PM
I'm gonna sign up and be a participant, I'm hoping this works. I really need to get back to the me I used to be, before all this happened and look like me again.


03-07-2004, 10:37 PM
i want sign up, is it too late

03-09-2004, 12:09 AM

I am signing up...this is Francis..

03-09-2004, 06:44 AM
welcome new members!

03-09-2004, 07:31 AM
Signing up